Friday, June 21, 2013

Mendera & Didera...

As Salam

entry : Owh my Qaisara...lagi

Smlm aku blk keje pkol 7:30..lps maghrib grk gi lrt sri rampai...singgah pasar mlm kat DUKE & blk...

Pkol 11pm grk g LCCT...mak..aiihhhh..!!!lamo bebona aihhh!!!!...tetibe rase bosan duk dlm kete sbb lama sgt..pdhal dlm KL & Selangor jgk..kiki

Parking kete kat tepi jln je sbb mmls nk masuk parking...so Hata tggu dlm kete, aku tggu dekat gate arrival. Pkol 12:45am baru nmpk my FIL gendong my Qaisara...(che mek malas nk jln)

Smp umah pkol 2am...aku igt che mek nie nk la sambung tdo sbb dlm kete td dh terlelap...

NO WAY!!!!
Mata che mek nie boleh segar bugar bagaikan tido tadi hanya mengecas energynya sahaja...
Naik PENTOI aku & Hata bergilir2 menjaga smp ke Azan SUBUH...Ya Allah..dugaan betul..pkol 4am turn aku  plk jaga...nk berdukung tp mmg sumpah aku x de kederat...so just act like dukung but aku duduk bersandar atas katil..Ya Allah...tersengguk2 aku..dh mcm si bongkok 3 ok...

Sudahnya smp mase aku & Hata g keje my Qaisara x tdo lg...Puas dapat MENDERA aku & Hata...

Dlm kete nk g keje..Aku yg DIDERA nie tersengguk-sengguk dlm kete...mujur x meleleh air liuk je..kiki..Hata plk dh terkuap-kuap lebih doploh kali...


Harap2 la lps my parent in law blk my Qaisara x buat perangai mcm td...kalau buat jgk mmg hari-hari mata kami mcm panda kat opis...kiki


end

0 comments: