Monday, July 15, 2013

Hytex Warehouse.. 13 & 14 July 2013

As Salam

entry : memborong
SALE akan ada lg on 20 & 21 July 2013 kalo x silap...

Hari sabtu pkol 10.10am dh melangkah kaki ke dewan dekat tmn ehsan utk sibukkn diri memborong baju harian che mek..(baju jalan jgk)..

Hasil borongan..
Sempat jgk mase aku tgh2 pilih tu my Qaisara bayrok...sabo aje la..mujo ade toilet..hihi

X byk yg aku jmp size my Qaisara..mase pilih tu, mane2 yg brkenan dimata aku sumbat aje dlm bakul..sekali dgn baju yg size aku pun aku sumbat..sbb murah giler..range antara RM3-15..kalo yg mahal pun rm20 & rm30..lps settle memilih..memasing bwk 2 bakul extra utk asingkn mane yg betul2 brkenan & yg 50/50..eheh..

Alhmadulillah dpt rembat sehelai baju, sehelai track PUMA, 2 jeans winnie the pooh utk aku..semua RM15/pcs then yg lain tu utk my Qaisara..actually ade lg 2 helai..tp my Qaisara excited sgt..smp rumah terus bukak baju & seluar sendiri & PILIH sendiri track & t'shirt then pakai bwk g kedai bwh dgn Hata...sabo aje la...huhu

Lps mmbayo...kami ke AEON Big wangsa maju mencari lauk utk brbuka...Hata teringin sgt nk masak asam pedas ikan pari..cari merata dh area umah xde...


Nk tau ape yg aku jmp kat AEON???tunggu next entry...haha


end

0 comments: