Thursday, July 25, 2013

Ramadhan #16 : Sahur

As Salam

entry : milo & roti kaya

Pagi td trsedar dr tdo pkol 3.40am..sedar sbb rase kaki aku berat & kebas...sekali tgk badan my Qaisara dh separuh landing dekat kaki aku...ganazzzznyer tido...mujur la katil nie x tinggi nak oooiiii...hihi

Terus rase nk terkucil & tetibe terigt lupe nk masak nasi utk sahur...mase nk basuh periuk tu Hata said xmo brsahur nasi hari ni..maka x jadi la masak nasi...aku pun malas nk mkn kalo aku sorng je yg duk mngadap nasi Hata sedap mengadap milo AIS..Aku nie pesen kalo mkn nasi x bleh minum milo..nnt rase kembang aje tekak nie..rase loya...kiki..terus sambung tdo smp pkol 4.20am..hihi

Penyudahnya sahur td kami brdua mkn ini :
Milo Ais & Roti Kaya

Makan 2 keping roti calit kaya, milo AIS & 2 biji kurma & penutupnya air suam...


Harap2 dpt brtahan smp brbuka nanti...hihi



end

0 comments: