Monday, July 29, 2013

Ramadhan #17 : Viral Fever

As Salam

entry : baru sempat nk story

Hari Jumaat lepas...pkol 12 Hata amik aku dkt LRT Sri Rampai..Dh x lalu sgt dh nk brjalan...kalo brjln rase terapung jer...tp aku gagahkn jgk brjln smp ke Wangsa Walk sbb Hata parking kete dekat sane..b4 masuk kete kami ke klinik Medivaron dulu..(guna mediacal card Hata..haha)..


Rupenya aku dh ade simptom2 VIRAL FEVER...bakal batuk2 & selesema...tp alhamdulillah x jadi sbb dh telan ubat tiap kali sahur & brbuka..huhu

Mase amik my Qaisara..memula dlm kete ok lg duduk depan sorg2 & aku baring dekat seat blkg..tp x smp 10 minit nk menempel dgn aku jgk..xpe la..tempel la nakkk...mari lah kite baring same2 dekat seat blkg nie..mujur la ibu kamu nie slim..haha

Smp umah aku terus tukar baju..pakai stokin & Zzzzzz...

Brbuka Ramadhan #17 ..Hata masakkn sup ayam...utk org yg x sihat katenyer...

Dh la aku demam..pastu + plk dgn cherry berry...adoiiii...rase nk brdukung aje tiap kali nk ulang alik ke toilet...hoho


end

0 comments: