Sunday, July 28, 2013

Ramadhan #18 : Sambal Sotong...

As Salam..

Entry : Ala-ala nasi lemak..

Smlm..dsebabkn pepagi lg dh g ke tesco..tetibe teringin nk mkn sambal tumis sotong...bkn sotong beso tu ye..dotong yg biase tu...huhu

Bile dh ade sambal sotong..mase nk masak nasi tetibe Hata bg idea suh letak serai, halia, minyak sikit & garam sikit...then pkol 6pm Hata turun dgn che mek bli telur & timun...aku plk goreng ikan bilis..huhu

So smlm menu brbuka kami ala-ala nasi lemak la even nasi x letak santan dan daun pandan..huhu..brselera kami anak beranak mkn..my Qaisara mkn putih telur smp 2 biji...

1/2 jam lps mkn my Qaisara kate nk poo poo..x lama lps tu Hata tny dh settle poo poo blom..thrn she said x jadi...kami biarkn aje la dulu..1/2 lps tny tu kot..aku mkn maruku..my Qaisara pun mngenden nk jgk..aku pggl la duduk dkt...sekali aku trbau sesuatu...sgt semerbak baunya bila semakin dekat hidung aku dgn montot che mek...sekali selak pampers...udah nk kering kepala #!)-? che mek...sabor aje la....

Mujur ls kat umah...kalu kat luar...mau malu seminggu aku sbb birkn #)/" anak setepek kat montot...haha

End

0 comments: