Thursday, August 22, 2013

Emosi : Jiwa Kacau...

As salam

Entry : oh my Qaisara

Okie...hari ini & semlm emosi aku terganggu bila my Qaisara berjiwa kacau...

Subuh smlm ntah mane silap aku bangun mengesot smp my Qaisara terjaga..lepas tu xmo kasik aku g mandi..ditariknya tangan aku suh lepak sekali berguling2 dgnnya...Emosi aku kejab sbb mane pk kesian kat my Qaisara..mane pk jam dh pkol 6.40am dh nie anak ooiiii!!!!

Then hari ini my Qaisara emo lagi...ajak aku hangkut tudung, bekas brooch & cermin ke sofa bersiap semata2 untuk temankn die landing kat tilam babynya..aku bangun nk amik tudung kat kerusi pun dh nganga mcm kene bantai dgn hanger (pdhal hanger pun xde pd tgn aku ni..haha)..

Adoiiiiiii...
Semua serba x kena pagi td..bantal busuk yg biasenye letak dlm bag..pagi ni nk dipegangnya pulak..buek malu den ajo peluk bantal busuk dlm lift..haihhhh..
Merenung nasib..kahkahkah

Kami bukan x bg perhatian pd che mek ni..tiap kali blk dr school kami tny mkn ape..buat ape kat school..stp hari bercerita ttg lion & tikus, dog & tulang, black & white sheep..Mase nk tdo layan lagi..smp umah aje la terabai sekejab sbb memasing nk tukar baju..nk mandi..nk smyng lg..aku plk kene basuh itu & ini..nk kene kemas rumah mane yg dan...Hata plk kekadang ade job urgent..mau x kacau jiwa member..kiki

Hai....kalau la gaji Hata nie boleh cover gaji sebulan aku dekat sini...mmg dengan senyum lebar aku htr surat...kiki


p/s : oh anakku..jangan emosi lagi yer..ibu ayah keje carik pitih utk kamu jgk...huhu

end

2 comments:

Mazatul azura said...

Budak-budak memang camtu... kadang2 bukan sebab kita tak bagi perhatian, tapi diorang nak bermanja...

thisni3za said...

Huhu..tu la maz...sometimes mmg rase nk jadi full time house wife jer..mmg rasa our time with her is too limited.