Thursday, August 29, 2013

Masih Berguna...

As Salam

Entry : My Red Sling

Smlm lepas keje Hata gatai mulut berjanji nk bwk my Qaisara main gelongsor...pdhal baru je Ahad lepas bawak..ni nk bwk lg...jadinya aku ajak Hata ke AEON 2 sebab tekak rase nk mkn ini :
Tako tao
Prawn & Octopus
Udah lama bebeno rasenya aye x mkn mknn nie...teringin plk rasenye...huhu..smlm dinner aku ini sajo...

Mase OTW ke tmpt mkn tu, my Qaisara nmpk sling nie dekat seat blkg..terus merengek nk duduk dlm tu...aku gagahkn diri mengendongnya...Alhamdulillah masih berdaya & BERGUNA sebenarnya sbb sometime che mek nie xmo duduk dlm trolley...either nk dukung dgn aku / Hata..

Smlm lps mkn..main kami pun nk blk la..then she request again nk duduk dlm tu..tp aku rase mcm malas...dukung biase aje la..sekali smp kat kete aku dh mcm nk semput...x boleh tarik napas...terus rase mcm surrender nk dukung che mek..aku rela pakai sling nie next time...huhu 
Alhamdulillah..x sia2 aku beli dulu..masih boleh digunakan smp sekarang..actually sling nie boleh dibuat gendong belakang jgk..cume belom brkesempatan lg nk try sbb kami mane ade jalan jejauh..means..jalan sajo xde berenti2...tgk la kalo g vacation nnt...bleh bwk ke idak...huhu




end

0 comments: