Monday, August 05, 2013

Ramadhan #25 : Asam Pedas Ikan Pari Lagi!!!!

As Salam

Entry : Shopping & ikan pari

Pkol 10am kami keluar umah g AEON Big lagi utk cari t'shirt & kasut raya my Qaisara...Alhamduillah jmp..sekali dgn baju aku pun jumpa...igt xmo la menyelit..tp x bleh tahan..terselit jgk sehelai..kiki

Dpt bli kasut raye aku sepasang jgk..
Hata nk belanja @h&8%^ tp dlm AEON tu xde yg aku brkenan...so kite cari tmpt lain la nnt kalo ade rezeki...kiki

Lps membeli pakaian..kami ke grocery plk..mencari ikan pari & bahan2 nk buat asam pedas..Hata x puas hati dgn hasil yg sblm ini so nk try lagi..aku x kesah..janji Hata yg masak...kiki

Aku terkejut bile bunga kantan sebtg RM2.50...gile MAHAL...kalo kat kg 3 btg rm1 kot..kalo kat umah aku melambak2..kiki

Gambo xde sbb aku terlupe...mkn lagi penting...haha


end

0 comments: