Wednesday, October 30, 2013

Dah ada yang berminat...

As Salam

Entry : My simple FELT TOTE BAG

Pagi tadi mase nk pass my Qiasara to her teacher...suddenly her teacher asked me either amik tempahan or x utk tote bag kelmarin...

Tetibe plk jantung aku duk dup dap dup dap...haha
Katenyer mcm brminat & nk tempah for her daughter bday on MID of DECEMBER nnt...
Aku x berani nk janji ape2 sbb aku takut x dpt nk siapkn...
Aku btau...kalo confirm nk..inform aku on MID OF NOVEMBER so aku bleh prepare ape yg patut...

Byk mende kot kene buat..ladybird nk kene jahit..nk carik butang lagi..jahit tu bkn amik mase 2 hari nk siap..harus la dekat seminggu kot kalo xde byk iklan...haha

Rege pun aku x tau lg nk letak berapa...Hata said jgn murah sgt sbb mende tu dikira custom made...jgn mahal sgt sbb takut org fikir mcm x berbaloi...

Hai....pening ambe wehhhh...haha



Harap2 ade rezeki utk buat lagi...kiki




End

4 comments:

Unknown said...

wah,bolehla bisnes tote bag lepas ni kak....da ada customer pun:)

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah pembuka jalan rezeki juga tu dear... betul tu harga jangan murah sangat dan jangan mahal sangat... just charge average jer...

ayuzan said...

ayu rasa tote bag yg akak buat tu mmg jgn jual murah sgt, sbb felt bkn murah. orang yg paham tu custom made memang akan memahami relevan harga tu atau x.. bukan senag nak jahit sekor2 kumbang..ehehe

thisni3za said...

Thx all...sy dah bagi harga..so terpulang la pd teacher tu nk accept ke idak...kalo terima..rezeki..kalo xdok..xpe..mgkn ade rezeki yg lain...huhu