Friday, October 04, 2013

Winners : My 1st Blog Contest..

As Salam

Entry : Rezeki Jumaat

Bismillahirrahmanirrahim...

Dipagi JUMAAT yang tenang nie...aku nak announce the winners of My 1st Blog Contest...
Terima kasih daun keladi sekali lagi sebab support aku..huhu



1 set (5 items) Clarins kit set..


1 item SilkyGirl Perfume


1 item SilkyGirl Perfume


1 item Hada Labo product 


1 item Hada Labo product


1 item SilkyGirl Lolly Lip Gloss


4 pemenang bagi : Savee Face Mask :





Tahniah kepada semua pemenang & supporter...

Untuk mane2 hadiah yang ade 2 jenama yg sama tu..aku pilih secara random saje yer...means pemenang x boleh la pilih nak hadiah yg mane..nnt pening aku nk bahagi2kan..hoho..ok?

Harap dapat terima pilihan yg aku bagi seadanya & x serik nk join lg contest aku next time..InsyaAllah...

Memandangkn aku ade EXTRA winner & supporter...jadi aku akan beri jugak anda hadiah...

Tapi..seperti yang aku bgtau..hadiah x sama dgn winner yg top 10 kat atas tu...eheh

Memandangkn tema aku kali ni mcm barangan yg pakai habis (even aku xtau bila anda akan habisknnya..haha)..jadi aku akan usahakan mencari sesuatu yang pakai habis jgk...baru adil kan?? nnt kalo aku bagi something yg boleh simpan lama2..sedey plk winner yg lain..hoho

My Extra supporter is :


InsyaAllah prize-prize anda akan diposkn within next week...

Please send me your detail :

Nama : 
Alamat : 
Cntct Number :

ke : hanieza.mzamri@gmail.com selewat-lewatnya hari ahad pukol 11:59mlm..

kalu xde respon..prize forfeited or aku akan hadiahkan ke diri aku sendiri..hahah



Tahniah & thx a lot again..



end

6 comments:

Asha Lya said...

tahniah semua pemenang..trima kasih banyak alhamdullilah rezeki saya.nanti saya email detail saya ya :)..kalau da segmen nanti kita support awak :)

LienLiendot said...

salam sis, saya dah send emel. tq sebab kasi saya menang. tahniah untuk pemenang lain jugak ^^

Izan Ishak said...

alhamdulillah... tahniah juga buat semua pemenang yg lain! jap lagi izan hantar details ye.

Unknown said...

alhamdulillah..terima kasih kak:) nana da send details:)

Mar Mansor said...

alamak..sowi2..leh send detail lg x yek?huhu

Mama Darwiish said...

ala boleh send detail lagi x....masalah line di kampung la..baru bol3h online gitu..pleaseeee hehe