Monday, November 25, 2013

Misi Terlaksana...

As Salam

Entry : KHAS di Puchong

Morning all...

Hari ini g keje hati ade lapang sikit sbb MISI ke Puchong kami semlm brjaya..huhu..walaupun rase mcm baru takat suku je kejayaan tu..tp aku tetap puas hati..

Smlm terlerai la sudah prasangka kami terhadap sipolan sipolan..actually udah terang lagi bersuluh tp still ade pihak yg x percaya...

Aku harap time kami blk KB Khamis ni akan nmpk perubahan sikit2 smp la time kami blk KL semula Ahad(1/12/13)..

Aku ni actually malas nk masuk campur sgt...tp memandangkn yg nk diharap pun x bleh nk diharap..so aku kene jgk la menyelit sikit...tolong ape yg aku mampu...aku ni pun bukan la penyelamat keadaan sgt pun...kiki..tolong sipi-sipi sajo...mane yg aku bleh tolong aku hulur tgn..kalo rase x mampu aku terus terang sajo..x perlu rasenye aku nk tunjuk heroin..sbb nnt kalo silap mesti ramai yg tuding jari ke aku kan??

So now aku harap terbukak la mata sape2 yg masih tertutup dgn kes kat Ganu dulu...



Amin


Setiap dugaan akan ade jalan penyelesaian sbb Allah turunkn dugaan dgn penyelesaian..cuma terpulang pada manusia tu cari jalan penyelesaian yg jauh atau singkat..kite kene igt jgk..kadang2 dugaan yg datang bkn sbb Allah sayang kite je..tp untuk balas semula perbuatan kite yang lepas2..dalam sedar atau tidak..



End

0 comments: