Tuesday, December 24, 2013

19.12.2013 - 5.00PM

As Salam

Entry : exchange gift

Hai all...baru today ade mase sikit nk update cite mggu lepas..kiki...

Actually diri masih tgh penat & Hiba..huhu

Jom layan gambo la ek..
Bergambo kejab dgn pokok & Hadiah2... 
With my BOS...
Ewah!!!!

Tepat pkol 5.15 semua staff dh dijerit pekik utk draw number utk exchange gift...aku jadi tukang round 1 bilik utk catit number yg stp staff dpt utk elak dr dpt exchange gift dr diri sendiri..huhu 
Memasing nk jeling juling sape dpt gift siapa..haha

 my opismate with their exchange gift..huhu


dan aku dpt ini : 
Rabbit Banker...
Comey aje ok...haha
Yg ini aku "terpaksa" sorok dr che mek sbb risau bulu2 tu botak..haha


Tepat pkol 6.15 aku & my bos brjalan slow2 ke Makan Kitchen dekat Double tree...




Kite sambung entry lain plk ye...huhu



End

2 comments:

Mar Mansor said...

cutenye rabbit tu..saya jarang join aktiviti tmpat keje..huhu

thisni3za said...

Huhu..thx..sekali sekala join la..release tension sikit..huhu