Friday, December 13, 2013

Day 2 = CLEARED!!!

As salam

Entry : Panties ONLY!!!

Skrg mau update ttg my Qaisara...huhu

Alhamdulillah sudah 2 mlm my Qaisara x pakai pampers time tido mlm..Alhamdulillah x "banjir" katil kami...haha

Pagi tadi biasenye b4 g school aku akan tukar baju,seluar & pampers....but today..tukar baju & seluar nak..tp berkeras xmo pakai pampers..nk pakai panties (Seluar Kecik) sajo...

Naik risau pulak aku kalo2 che mek ni tahan kencing...Sudahnya..aku get ready 1 kain tebal kasi lapik atas riba aku...risau jgk kang tgh2 kat highway MRR2 tu che mek sebut "nok kecing"...mengelabah plk nk benti..haha

Alhamdulillah smp ke school maintain je..cume aku ade inform teacher utk pakaikn pampers sbb risau my Qaisara lupe nk btau "nok kecing"..kang sedor2 udah basah seluar..kiki


Anak org lain mgkn dr awal lg udah x pakai pampers...
X pela..pelan2..aku xde rase terbeban pun belikn pampers che mek...itu udah t/jwb kite as a parent kan??

Tapi kalo dh boleh diajar utk x pakai pampers dr umur che mek skrg..itu dah dikira bonus buat kami..mgkn boleh tambah simpanan utk che mek bile che mek dh x pakai pampers nnt kan???huhu



Dlm 2 mlm ni..setiap sejam aku tny che mek nk kecing ke idak..as preparation..kalo che mek tu angguk..aku bwk je g toilet...tggu dlm 2-3 minit..then settled..huhu



Bukan senang nk train anak ni wehhhh!!!..
Potty trainig pun belom lepas2 lg..haha


End

0 comments: