Sunday, December 01, 2013

It's Already 5 years

As Salam

Entry : Happy Anniversary

Smlm time benti beli sarapan (otw ke KB) tetibe Hata tunjuk alarm kat HP..huhu

Terkejut aku..ntah mcmane mcm bleh terlupe ingatan ttg hari bersejarah kami..kiki

29.11.2013...cukup 5 tahun usia perkahwinan aku & Hata...

29.11.2008...berdebar-debar aku tunggu mase fmly nk hangkut ke masjid utk majlis akad nikah..huhu

Alhamdulillah..kami masih berjaya mengharungi dugaan alam perkahwinan...bukan senang weh..setiap pasangan ade dugaan masing2..aku bersyukur sgt...huhu

So mlm td..lps maghrib, aku & Hata keluar g beli kek..saje je buat simple2..huhu
Our 5th anniversary cake...
Last year 1 slice sajo..this year seketul..kiki
bg la anak2 cilik ni memain...
xde niat ape2 ye kawan2..
last2 padam lilin dgn kipas tangan Hata..haha


Present???Haha..blom ade dlm perancangan lagi...mlm td..kami asben & wife duk mikir nk beli ape..boleh??haha

Ape2 wish x yah la aku luahkn kat sini ye..malu ai..haha

Ape pun..aku berdoa semoga aku boleh jadi wife yg terbaik utk Hata & Semoga perkahwinan kami kekal hingga ke Jannah...


Doakan kami ye kawan2..huhu


amin


End

0 comments: