Monday, January 27, 2014

Jelly Bunny

As Salam

Entry : Borong

Jumaat, lepas keje ade 1 news yg Hata bgtau aku..tetibe berkobar2 shopping..haha

Actually aku igt nk redeem voucher RM30 kat jelly bunny. So kenyit2 mata pd Hata ajak lepas keje ke OU..Mujur Hata setuju..kiki

Memula cari barang Hata dulu..tapi x jumpe..bkn x jmp..tp lebih pd lebih pd xde yg berkenan..huhu

Then terus je jalankan plan kedua iaitu plan aku nk redeem voucher watson VIP tu. Maka kaki langkah ke Jelly Bunny..Terkejut den bile tgk ade SALE up to 70% off..kiki..

Aku capai je mane2 yg berkenan & dgn size yg available, then tunjuk pada Hata..mane2 yg Hata berkenan aku rembat..hoho..Hasilnya :
Hasil Rembatan

Kiki...
Hasil rembatan..
Tercapai jgk nk beli..Walaupun aku beli yg mmg mcm clearance stocknye design..tp ade aku kesah? Janji murah..huhu


Thx to Hata jgk..kiki




End

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah meriah dan banyaknya hasil rembatan...he he he...

thisni3za said...

Haha..Murah sgt farah..tu yg rembat tu..ok la buat pakai selang seli 5 hari bekerja..kiki