Sunday, January 19, 2014

SOGO Member Day : Grocery

As salam

Entry : Perabih pitih

Kiki...Kami smp SOGO pkol 9.30am..Kami decide gi awal sbb xmo bersesak dgn org ramai..pegi pun naik komuter sajo..huhu

Memula aku heret Hata n my Qaisara ke tmpt lambakan beg,baju & kasut kat tgh2 sogo..sangkut bbrp brng utk aku, che mek & Hata..

Then g tmpt kasut aku plk..mmg aku nk cari kasut keje baru..kiki..Mase nk bayo kene beratur PANJANGGG..so aku mintak tolong Hata utk Queue & aku curi mase tu utk pilih bbrp helai baju keje..aku nekad nk cari baju keje berlengan panjang..Alhamdulillah jmp & aku sempat rembat bbrp lai baju keje, cardigan & cotton dress...murah kot..kalo bukan time sale mmg x dapek la..kiki..Hasrat nk cari seluar keje kaler kelabu x kesampaian sbb kelam kabut berkejaran jgk dgn che mek..bile dh jmp baju tu..cepat2 aku & my Qaisara berlari ke Hata..haha

Then ke grocery plk..mase smp nmpk mcm ade SALE utk susu FRISO..bile smp xde SALE utk FRISO step 4..sedey sikit..kiki

So kami beli yg ini :
Ade lg ni...
Ini gambo 1st phase..haha..dh nk penuh jgk la troli aku kerjakan..
Tapi bile pk kami pegi ni naik komuter sajo..so..sabar..haha
X beli pung...

Ok..Actually mende kat atas tu aku teringin nk beli sbb opismate ade cite ttg mende ni boleh tahan layan bile makan..tp tetibe rase mcm curious sbb xde tanda HALAL kat box ni..nk bc ingredient tu mmg la boleh..tp aku belum khatam lagi bab2 ingredient ni ade kandungan tersirat or tersuratnya..haha..last2 mmg x beli la...kiki


Alhamdulillah dpt penuhi angan2 topup baju keje..kiki




End

0 comments: