Monday, January 27, 2014

Western & Musang King

As Salam

Entry : omputih

Sabtu pagi, aku masak ini utk breakfast :
Bahan2 udah ada..so just masak baked bean, goreng telur, hotdog & roti sajo..

Lepas mkn kami ke Sri Damansara utk settlekan hal Hata..Smp Sri D'sara, aku tggu dlm kete sajo sbb che mek dh tido. Sementara menunggu Hata settlekn hal dia, aku duk la asyik perati sorang cino ni kopek buah durian..mmg nmpk menyelerakan.huhu

Bile nmpk je Hata brjalan ke kete..dan dan tu jgk aku bg isyarat suh Hata tny rege durian tu..huhu
Hata said, durian musang king RM12/pack..2 pack RM20. Aku mintak Hata beli 1 pack sajo. Disebabkn Hata said aku je yg nk makan, so org jual tu bagi kami rege RM10/pack. ++ kami is his 1st customer...huhu..untung..untung..Musang King kot..mmg menyengat la rasa die..huhu
Durian ni, ade 5 ulas sajo..Hata amik 1 ulas sajo. Pelik Hata ni...b4 aku peknen last 4 years, ok lagi la melayan durian, bile time aku peknen, bau durian pun x tahan, siap pening2 lagi..penyakit tu membawak smp ke skrg. Yang balance aku abih kan..haha

Try offer pd che mek..ade la 2 gigit sajo..lepas tu buat muka sambil ckp "X SEDAP LA IBU..UWEEKKK!!!"..boleh??..Hata dh ade geng yg x berapa nk mkn durian..tggl la aku keseorangan melayan..tp kalo blk KB aku ade je geng..sape lagi kalo bkn my FIL & MIL..kiki

Dinner plk aku masak macaroni goreng + ayam & hotdog..request by Hata..huhu

Hari sabtu rase mcm breakfast & dinner western sangat..Lunch je nasi + ikan bako..huhu



So what is your meal in weekend my blogger??huhu



End

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

ok, musang king tu tak menahan iolss tengok you... heeee...terlioq jap...

thisni3za said...

Huhu..menyengat sgt ok rase die..huhu