Friday, February 28, 2014

Mimpi Lagi!!!!

As Salam

Entry : Baby Boy


Dinihari tadi..x igt pukul berapa..tp yang pasti aku mimpi smp bunyi alarm jam pkol 5.50am..

Aku mimpi bersalin..smooth giler..siap aku sambut dengan tangan sendiri..aku keluarkan baby tu sambil berdiri..time tu aku rase mcm nk terberak..then berjalan masuk toilet..sekali teran rupanya aku nak keluarkan bby boy tu..but sepjng prjalanan aku ke toilet, aku x perasan perut mcm mengandung.Sekali keluar baby boy tu semangat..mcm baby 3.8kg..tp gelap sikit dr my che mek..muka bby boy tu aku igt2 lupe. Dlm mimpi tu ade Hata & few others..tp aku x igt sape & it was a silent dream..sepatah ayat pun x keluar..

Aku snooze jam smp azan subuh..then kejutkn Hata..aku plk iron baju keje..Dalam kete lepas hantar che mek baru aku bukak mulut cite pada Hata..pastu lupe smp skrg ni..baru terigt mimpi tu..cepat2 google..mcm2 maksud yg aku jmp..

Haih..aku seriau kalo mimpi perkara2 yg x pernah mimpi ni..nak percaya tafsiran mimpi mcm 50/50 ntah boleh percaya ntah kan tidak..

Tapi dulu mase study kat PTPL dulu, bulan puasa...aku mimpi aku baru kahwin dgn Hata, aku tgh tggu Hata amik dr rumah mak..perasaan gembira x terkata..then tersedar..mimpi x bersuara jgk..



Harap2 xde apa2 yg berlaku...harap2 itu hanya mainan tidur aku je (walaupun mlm td blk dr airport aku siap mandi & solat)..amin



Kalo sesapa penah mimpi gini & tau ape yg tersirat/tersurat..sudi2 la share ye..ketaq lutut ni..



End

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

bab bab tafsir mimpi ni tak berapa nak pasti, tapi nanti i cuba check out jugak... tapi anggaplah itu mainan tidur yer dear...

thisni3za said...

Thx Farah...Aihh..risau jgk sbb kelmarin asben pun mimpi yg sama..cume beza fizikal bby boy tu je..