Tuesday, March 25, 2014

Am I ready for the L size???

As Salam

Entry : Exercise!!!!


Ah..haaa...jgn terkejut ye..haha

Sekarang udah kene mengintai any baju bersize "L"..sebab lengan aku ni mcm udah mula menggebu..kalo x mo berkawan dgn L size, aku kene start bersenam..supaya BFF "M' size setia bersama..kiki


Sedey wo..kalo x maintain abih la baju raye last year x bleh pakai buat salin2...kiki
Kalo x maintain jgk..parak la baju2 kurung & kebarung yg aku dh mintak my k.yang & k.cik jahitkn..
Jgn nnt raye pakai baju mcm sarung nangka sudah...kiki
Ade nnt mlm raye aku paksa Hata gi cari jubah je..haha


Malam ini by hook or by crook..aku kene pau losyen mustajab Hata..kiki


Eh..korang dh ganti pose??

End

3 comments:

Asha Lya said...

lya tak terganti2 lagi pose nie :)

HoneyBee said...

belum ganti jugak ni... next week kena ganti...! ^___^ insyaAllah..

sis dh menggebu..? sama la sy ni.. tp mmg nak kena stopkan, kena on diet,.mkn xnk lg tgh2x mlm tu ngunyah lagi... hehe

sbb nnti syg takut byk baju xmuat pakai... -_-

thisni3za said...

Asha : Chaiyok! Chaiyok!..hoho

Akak Adek : Sedang mngebu skrg..berusaha la dok pakai mustajab..nak diet or senaman entah bile..huu