Thursday, March 06, 2014

Mood : rasa nak bagi penumbuk!!!

As Salam

Entry : Jem tahap gaban..


Hari ini bangun tidur macam biase...gerak dari rumah pun macam biase...tapi baru 5 minit kereta bergerak udah start jem..tersengguk-sengguk kereta bergerak.My Qaisara yang memang X BOLEH duduk dlm kete lama-lama mula buat perangai...aku ni,...hhmm sabo aje la..kiki

Tapi kalau dah perjalanan dari rumah ke Batu Caves yang sepatutnya ambik masa 10 minit jadi SEJAM 10 MINIT..Aku mula la stress..kalah Hata yang memandu..kiki

Bertambah hangin dgn kereta depan kami tadi..xtau la kau korek ape kat dlm kete tu...kereta depan udah bergerak smp 3 kereta dari sebelah kiri dah potong..pun x bergerak2 lagi..Cepat je tangan aku tekan horn..baru nak bergerak..tp ciput aje la sebab kereta lain dh penuh dekat depan. Kalo sekali dua ok lagi..ini udah sampai 4-5 kali kami terpaksa HORN kereta tu untuk bergerak kedepan. Terus aku suruh Hata ke lane kanan. Kuase aku nak tahan marah dengan perangai driver kereta depan kami.

Bile lalu dekat sebelah kereta tu, rupa2nya dok main TELEFON!!!

Aku rase masa kereta berenti, aku nak je turun dari kete & bagi penumbuk sulung dengan orang tu..pantang betul aku kalau kau lalai sebab dok korek telefon . Kalu pun penting sangat, jgn la smp mengusahkan orang lain. Dulu kereta kami kene langgar belakang sebab sorang amoi tu duk main telefon jgk la..Mujur la time tu aku xde & kereta ok. Kereta Amoi tu je cedera sampai tangki Air pecah & kereta berasap.

Ingat2 la kengkawan ye..korang nak main telefon silakan..x sape pun kesah..tapi jgn smp mengusahkan orang lain..tgh2 jem sempat plk main candy crash la, Hay Day la, update dekat FB, Instag, Twitter jalan jem la..Mata ke telefon, kereta still bergerak.. bile dah bercium dengan kereta depan, udah kene berenti & menambahkan jem.. Dulu masa Hata pakai BB, kerap jgk kene "sound" dgn aku..haha..Kalo aku yang as co-pilot dok update & main game segala ok la jugak sbb x pegang stereng..kan???kiki




Eh..ade lagi entry emo???
Layankan..haha


Malaysia lwn Yaman mlm tadi 2-1..Tahniah buat Harimau Malaya walaupun tidak layak..


End

1 comments:

Asha Lya said...

haah paling pantangla kalau situasi mcm tu..tak ada timbangrasa langsung kan sis..memang nak kena penumbok tu :D