Friday, March 28, 2014

Thank You...Bonuslink..

As Salam

Entry : Dah lama dpt..tapi baru la ni nk story..kiki

Dapat ini dah lama..dapat pun mase dekat KL festival city..Bonuslink buat prgm ape ntah mase tu..kalo tunjuk Bonuslink card akan dpt Pendrive ini..tapi baru tringat nak story sbb baru laaa ni nak guna..haha

Pendrive aku yg lama udah penuh..mase menggagau cari pendrive lain tetibe tergagau/terjumpa ini...

Alhamdulillah..x payah la aku beli yg lain buat masa terdekat ni...huu

4GB pun dh ok utk back-up ape2 yg kecik2...InsyaAllah ade pitih lebih boleh beli harddisk plk..huhu


Aku igt lagi mase dekat kolej year 2003/2004. Dalam kelas, aku adalah org prtama yg brjaya bwk pendrive..dolu2kn pendrive ni 512MB pun gile kentang pny MAHAL??ade dlm RM100++ kalo x silap..aku berjaya bwk pun sbb Hata's friend yg kasi...huhu..Vangga sekejab time tu..bile dh year 2005, pendrive dh mula fames & rege pun drop..smp la skrg ni..dgn rege RM20 pun dh boleh dpt..dolu2..RM20, penutup pendrive pun belum tentu boleh bwk balik..haha


What is your experience with pendrive my friend?




End

3 comments:

Mar Mansor said...

betul tu..zaman study 1st pernah beli 128M, then 512M je..

Asha Lya said...

untungla sis dpt free :D...

thisni3za said...

Asha : Alhamdulillah..x payah nk pening dh buat masa terdekat ni..huhu