Friday, April 18, 2014

How Hard is the Hardest to You..

As Salam

Entry : Mmmm..

Salam Jumaat semua..

As per title above...Kesukaran yang bagaimana adalah kesukaran yang paling sukar bagi anda?..byk betul perkataan "SUKAR" disitu kan?hoho

Hidup kite x pernah lepas dari sebarang kesukaran...pokok pangkal cerita, kite WAJIB minta pertolongan dari yang maha ESA kan?

Aihhh..semenjak dua ni..aku & Hata terlalu banyak memikir..sampaikn dkt opis pun opismate boleh perasan yg muka aku ni mcm muka PENAT MEMIKIR..

YES memang aku x nafikan..

YES aku memang MINTAK hari-hari dengan ALLAH swt supaya permudahkn urusan kami & beriknlah kami perkara yang terbaik & yang termampu oleh kami..

Terigt kata-kata ini :

Zikir Ringkas bila dalam kesusahan atau kesulitan...



Semoga dihari JUMAAT yang barakah ini, Allah berikn aku dan Hata sedikit ketenangan dan kekuatan dalam menghadapi UJIAN kecil yang diberikn OlehNYA..amin




End

0 comments: