Thursday, May 29, 2014

1st Anniversary..

As Salam

Entry : Pejam-celik..pejam celik...

Tak sedar udah SETAHUN usia perkhidmatan aku dekat company baru ni..Ini adalah tempoh ke-2 paling lama kerja selepas dekat Uni & Netcare dulu..

Alhamdulillah Allah swt masih berikan aku rezeki disini...
Alhamdulillah aku masih dapat bekerja dengan bersemangat di company ini..
Harapan aku semoga aku terus kekal disini selagi Allah swt tetap utk aku rezeki masih disini..
Jika Allah swt tetap rezeki aku ditempat lain di lain masa..Aku berharap agar ia adalah yang terbaik buat aku...

Amin..


Happy 1st anniversary to myself..hoho




End

4 comments:

CheguZam said...

tingkatkan usaha...

Asha Lya said...

tahniah sis..kerja elok2 :)

Mar Mansor said...

alhamdulillah dah setahun..cepat je masa berlalu..

thisni3za said...

Thank you uolls..huhu