Monday, May 12, 2014

Ahad : Teh & Water Color

As Salam

Entry : X mood nak berjalan..

Smlm mmg aku plan malas nak keluar kemana2..tapi Hata plk nak mncari gel rambut..

Layankan planning nk ke MYDIN Selayang sajo..tapi udah 3X pusing x jumpe parking..terus aku mati mood aku nak cuci mata..kononnya!!!..

Then Hata lencongkn kete ke Giant Batu Caves..selesai beli barang, isi perut dekat RASAMAS...perghhh..smlm rase mmg layan gile makan nasi ayam percik nya..huhu

Dinner masak ini:
Teh o Laici
Burger ayam
Aku x pilih roti burger tu sendiri sebab x jumpa yg 5 pcs..majority 10 pcs..kalo beli byk tu mmg alamat berkulat la roti tu sebab bkn byk bebenor mulut yg nak makan..haha..Baik aku beli roti gardenia jer..lebih tu boleh mkn dgn jem..kan??kiki

Lepas makan lepak2 melayan tv..tgh2 duk berebut dgn che mek nk basuh her poo poo..tetibe je che mek bersuara.."Jom basuh berak cepat..Sara nak buat ini..lukis-lukis"..

FINE!!!..kalo x jumpe set water color tu mmg aku akan berperang la nak basuh poo poo die..boleh plk main kejar2 nak basuh..haha..Dah selesai semua terus jalankan activity ini :
Aku beli water kaler yg biase aje dulu..Nak beli yg mahal2 aku rase mcm..tggu che mek school betul2 dulu la..haha..Ini pun aku rase udah tggl separuh kot..Che mek ini picit mcm geram gile tgk warna2 dalam kelonsong tu..haha

Result?? Ntah kemana peginya ntah..sebab time tgh kemas nak keringkn lukisan tu tetibe OWNER rumah dtg..kelam kabut mcm kartun aku masuk bilik tukar pakaian yang SOPAN sikit...nnt blk kang kalo jumpe aku upload ye...kiki


Ini la activity kami smlm...
Layan che mek tgk WILD ANIMAL Channel jgk...huhu


Ape activity korang?


End

0 comments: