Wednesday, May 28, 2014

AVON

As salam

Entry : Kegemaran suatu masa dulu..

Tadi lepas lunch dkt FOOD COURT Ampang Park, lalu dekat depan AVON Stockist..tetibe nmpk 1 barang ni mcm menarik je..huhu

Terus tarik lengan my bos ajak gi tgk & beli the catalog..Disebabkn udah lama x aktif dgn AVON, maka mmg aku blur dgn harga catalog if beli separately..huhu..
Catalog yg ber-campaign..huhu
RM1.20 / catalog..

Tgh2 syiok membelek setiap page..tetibe jumpa page ini...
Dulu mase study, boleh dikatakan aku berjaya membeli setiap perfume botol2 seperti diatas..tambahan pulak dulu2 my k.yong mmg member..mmg sokmo la kene "pau" dgn aku..kiki..Then mase study dkt PTPL, AVON stockist ade dkt Plaza PKNS tu..mmg makin galak la aku mengumpul..hohoho

Dulu byk product kecantikan, kesihatan, Brooch, Baby Product, Payung, Tupperware sikit2 & Bra aje..sekarang udah advance wehhh..siap ada Langsir, Bed sheet , periuk kuali bagai...huhu

Selak punya selak..terberkenan plk dgn yg ini : 
Jug & Tumlers With Lid Set..
Catalog Campaign 11..
Ini price kalo beli individual..
Kalo nak beli murah sikit sambil dpt brangan lain..
sini :
Beli mane2 brng dari page yg ditetapkan utk
dapat rege sekian-sekian..

Moh le kite berpinky-pinky raye tahun ni..huhu


Korang pernah guna produk AVON??



End

2 comments:

Amelia said...

bestnya. saya pun dah lama tak ke AVON. busy je. haha.

lawa yang Jug & Tumblers With Lid Set.. tu. memang boleh dibuat untuk raya nanti ler. hehe.

Asha Lya said...

lya memang pengguna avon gak sis sbbb lya pun memang member avon :D