Tuesday, May 27, 2014

Kisah 10.00 Pagi tadi..

As Salam

Entry : Mimpi pergi jauh

Happy tuesday uolls..

Pagi tadi aku tersedar jam 5am..lepas tu bunyi mcm atap kene air..jenguk pintu dapur..rupenya HUJAN..

Then sambung tido balik..Alarm jam pkol 5.50am aku snooze smp la pkol 7.30am baru tersedar balik..

Lepas tu badan rase penat yang amat..rupenya start dari pkol 5.50am tu smp pkol 7.30am aku mimpi pergi satu tempat perkampungan..x tau la dekat mane..Terus rase mcm x larat nk g keje..tapi bile fikir sayang plk nk MC / EL..ku gagahi jua badan buat segala yg patut...pkol 8.20am grk dari rumah..

MasyaAllah..JAMMED dari sebelum taman metropolitan Kepong smp la ke Taman Melati...Bile dgr radio rupenya ade accident dkt area Taman Melati tu..Smp taska my Qaisara pkol 9.20am..Padahal boleh smp awal dari itu lagi..Laju2 What's app bos & HR btau lmbt..Opismate aku pun stuck jgk dkt jammed yg sama..

Pkol 10.00am baru kaki jejak opis..hohoho.. Capital Letter LATE...

Sampai sekarang aku duk memikir kampung mane la roh aku pegi tadi..Lain bebenor persekitarannya...huhu

Itu la kisah aku buat masa nih..huhu




End

1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

lama dah tak mimpi ni...hew hew hew...