Wednesday, May 07, 2014

Sendiri Mau fikir la..

As Salam

Entry : Orang Share kau pun nak share..
F - Fikir dulu sebelum K - Komen / S - Share

Hi All..

Hari ini rase nk berleter mcm mak nenek se-entry..haha

Lately or sejak kes perhimpunan membantah GST & tersebarnya video seorng wanita "itu"..naik penuh wall kengkawan FB duk share & LIKE video itu..

Ape niat aku x pasti..

BUT to ME!!!!..

TOLONG FIKIR DULU SEBELUM SHARE / KOMEN

Kalau kau orang udah pergi BREAFING TENTANG GST , nak komen, sila huraikan dekat situ, jangan ckp mcm line internet sangkut2 kate orang itu pendek akal ttg GST segala...

Aku x pergi GST Briefing...tp my opismate is accountant dan die dh brief secara x langsung pada aku ttg itu..Aku xmo share dekat sini..aku xmo nnt orang salah faham or else..korang cari la sendiri ek?haha

Cumanya pada aku, sila fikir sebelum bertindak..udah byk kot org duk btau bahana POST SOMETHING YG BELUM SAHIH..mane tau video tu pun orang lain udah cut-cut mcm kes ustaz Don dulu kan?? Kita tau ke??



Aku rase nak Unfriend aje sesapa yang dok post ttg video tu..haha



Ok...Done sesi bebelan..
Kite cite lain plk ye..hoho


End

1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

kat office ni pun sibuk dengan GST training...tapi tulah orang2 ni biasanya tak berfikir dulu...