Thursday, July 03, 2014

Iftar : Dewan Perdana Felda..

As Salam

Entry : Ramadhan 4

Semalam lepas keje, aku & Hata fetch my opismate dkt LRT Damai...Aku gerak dulu sebab xkn la dieorg nk melangut dgn kami dlm kete tu plk kalo smp awal kan??haha

So semalam sekali lagi aku lenjun sebab hujan..Alhamdulillah lebatnya sekejab saje...Sementara menunggu mereka sampai, sempat la si che mek meninggalkan toksin..Erkkk!!..

Jom layan gambo...
Pkol 6.30pm
Kami dh smp Dewan Perdana Felda...
Tgk2 dh ada siap2 booth utk Groupon...
Terus check nama & amik resit...
Meja kami....
ANTARA makanan dimakan...
Udang tu sedikit menghampakan aku..hoho
Laksam, Dimsum & Kerabut perut memang SEDAP..hoho
Sekarang dieorg dh expend tmpt mknn...
x terhad dekat dalam dewan je...
Luar dewan pun ada jgk..Dekat tepi jalan nk masuk dewan pun ada...
Aku rase dieorg asingkan supaya lebih ramai lagi cust. boleh masuk..
Lgpun yg luar dewan tu is mknn yg perlu dibakar...
Kang kalo membako dkt dlm dewan tu...
Ade plk yg pengsan sebab sedut asap berlebihan...kan???
Stage yg akan ada penyanyi berkumpulan yg mendendangkn lagu yg LAYANNN..huhu
Bergambo lepas kenyang...
Time ni dh nk gerak balik dah...
Berselfie x boleh ditinggalkan..haha
Last but not least...
Bersama che mek saya..
Mukanya gitu bukan sebab MOODY ye..
Itu sebab MALU kwn ibunya mintak senyum..kiki

Ok..Itu je activity Iftar kami kali ini..
Tunggu budget opis plk utk bwk whole staff iftar tmpt lain..huhu



Opis / opismate korang dh buat???


Tgk meja hujung sebelah stage..tetigt mase keje dkt netcara last 4 years ago..sob..sob..sob..
End

4 comments:

Asha Lya said...

aishhh seronoknya semua happy

Cik Itah said...

salam. menu itu jugak yang mencuri pandangan hahhahahaha

Anonymous said...

ooonom nom ada dimsum tuh dapnyaaaa !!

Ainim Rashihah said...

esok kot plan berbuka dengan kengkawan