Tuesday, July 22, 2014

Oh Bank!!!

As Salam

Entry : Duit Raya
gambar ehsan google..


Smlm mase lunch hour aku plan nk g tukar duit...Maka kaki melangkah ke CIMB Bank.. Sekali baca kaunter tukar duit just bukak dr pkol 9.30am-12.00tghari sajo..Then ke bank tmpt aku keje ni..

Bile nk amik angka giliran, tetibe guard cakap..
" Customer yang ada akaun dengan bank ini sahaja yang boleh tukar duit..Yang takde TAK BOLEH"

Aku macam WHAT!!!!???
Ape kes bank skrg nih?
Nak tukar duit pun kene ada akuan dgn dieorg?? Macam x munasabah je reason gitu..
Kita nak TUKAR DUIT..bukan MINTAK DUIT..
My opismate pun dh lalui perkara yang same..
Some of bank dh implement gitu..

Terpaksa la mintak tolong Hata tukarkan dkt OCBC..
Xde plk staff situ tny ADA AKAUN DGN KAMI KE TIDAK??kiki

Ape2 pun aku dah malas nk fikir..
Alhamdulillah kebetulan duit belanja bulanan last 2 months dapat SEMUA note baru, so aku dh asing siap2 dgn replacement duit lain..Kebetulan ada rezeki lebih hari tu...
Semalam tu pun nk tukar duit RM1 je utk kanak2 yg dtg beraya rumah my mak & MIL nnt...

Sabarlah wahai hati...Bulan puase nih...huhu



Korang rase ape yg aku rase x?



End

2 comments:

Asha Lya said...

Rasa2 nak hempap je bank tu kihkihkih sbr sis

Cik Itah said...

salam. ehhh?? macam tu pulak? adoii