Wednesday, August 20, 2014

Open House 2014

As Salam

Entry : Selesai di entry ini sajo...

Hoho..Aku dh pening tgk gambo yg terlalu byk..maka,aku rasa macam nak settlekan entry OPEN HOUSE 2014 Aku dkt entry ini sajo..haha

Jom layan gambo...

Tak byk gambo masa even yg aku dpt snap sebab tetibe plk aku dapat pegang walkie talkie and menyambut tetamu yg dtg..kiki..Dah nak baih event baru lah kami sempat ber gambo bagai...huhu
With Opismate, anak taukey pun ado...hoho
70% bdk opis, chairman, CEO & bos-bos lain...

Habis je event, tgk2 ade lagi mknn balance..Alhamdulillah dapat tapau bwk balik..
Kami invite around 200pax..Yang datang dlm 180pax gitu la..sebab meja pun penuh.. Bawak anak-anak yatim jgk..Maka, sebelum pulang, harus la membungkus segala yang tak sempat dimakan & untuk bekalan sarapan on saturday...haha
Sesi membungkus,
Sesi kanak-kanak - Qaisara & my opismate daughter
Sempat lagi si che mek berposing dgn bekas biskut..kiki

Sampai je dalam kete, terus bukak kasut..Udah le pakai kasut tumit tinggi..Terus rase kebas je kaki aku sebab berdiri almost 4 hours...huhu

Sebab tu la SABTU ke EMBUN SERI SPA..kiki

Isnin, baru terigt yg aku belum join sign pada condolence banner of MH17...Sebelum Banner ni dihantar kemana-mana, adalah baik kita tepekkn sekali ucapan takziah buat semua mangsa...

Nanti kalo dlm camera OP ada gambo aku, kalo rajin aku update ye..huhu

Terima Kasih pada semua tenaga kerja yg tolong aku buat deco2..Even simple sgt, tapi tetap berdiri utuh diatas stage...kiki

Terima Kasih pada semua yg terlibar dgn project ini...

Terima Kasih semua!!!..huhu



End

2 comments:

Mar Mansor said...

meriahnya sambutan hari raya uoll..

thisni3za said...

Huhu...meriah jgk la...Janji ada guest yg dtg..kiki