Tuesday, August 19, 2014

Playing With Shutter...

As Salam

Entry : Dah pandai dahhhh!!!

Ahad..Malam...

Tetibe aku terjumpe semula camera shutter yg aku beli b4 raye hari tu.. KECEWA bile hp aku mcm x support aje dgn shutter tu...Makanya aku biar dia relax-relax dlm bag...

Tetibe Hata amik & test dkt gadget yg aku dpt mase bday lepas...EH?? Menjadi la pulak!!!...hoho

Dan-dan tu jgk la si che mek ni beraksi mcm2 dgn shutter tu...
Macam-macam posing yg die buat...
Nampak tak bende putih dalam bulatan tu???
Itu la shutter yg aku citekan tadi...
Penuh gadget aku dgn gambo posing si che mek ni....haha

Kata orang bapak borek anak rintik..
Memang dah tak dapat nak dinafikan lagi che mek mcm mmg suka dgn photography..
Terlupa plk aku...Mase preggy dulu pernah g Seminar SONY ..hoho
Layankan aje la...As long as amik snap gambo yg merepek-repek..kiki




End

3 comments:

Mun said...

hehe penuh gambar si comel ni je laa yer...

Asha Lya said...

Penuh dgn gmbr Ank tak pe sis hher

Cik Itah said...

salam. wahhh..comel hihi