Thursday, September 25, 2014

Baju Raya...AidilAdha..

As Salam

Bersemangat bebeno rupenya sebab Hari Raya AidilAdha pun nak buat baju raya yg baru..Setengah org tu recycle je kan??? Hoho..Xpe la...semangat itu penting..Baru la meriah ..Ye ke idak??hoho

Last month kan my Kak Cik datang, so aku pos sekali baju raya utk che mek..Plannya nak beli utk aku sekali..Tapi disebabkn kesuntukan masa, makanya x dapat la beli..Mase beli baju che mek..aku mcm..takpelaaaa..belikn utk che mek dulu...sob.sob.sob...

Alhamdulillah semalam dh smp dh baju che mek yg my kak cik jahitkan..

Baju fesyen ape?
Baju warna ape?


Biarlah rahsia....
Biarlah aku simpan hingga tiba harinya..
Biarlah aku upload masa baju tu dah tersarung pd badan empunya..haha



Ok..
Now udah pening nk cari baju aku pulak...hahah




Korang ada buat/tempah/beli baju raya yg baru x???




End

4 comments:

Asha Lya said...

Lya x da wat baju raya sobs sobs

Farah Waheda Wahid said...

wah dah siap baju raya dah ni...

Mar Mansor said...

amboihh...saya takde baju raya..heheh

NaZiRaH @ Ezyra said...

saya tempah ja, baju menyusu kat butik izara iman, hihi, dah try jubah nyusu dia, selesa, now try blouse dia plak.

*hadiah dah sampai, tq so much, cantik, saya suka, hihi