Friday, September 19, 2014

Listing Date...

As Salam

Sabar ye kawan2...huhu

Mesti semua 15 peserta bertuah akan tertanya2 bile aku akan listkan blog URL peserta dalam bloglist aku kan??huhu..

Jangan risau ye kawan2...Aku akan letak bloglist pada tanggal 22.09.2014 (tanggal kate ko??haha).

Blog URL pemenang akan berada dalam bloglist aku selama 1 bulan..Means it will be end on 22.10.2014. Lepas tu aku akan reshuffle dgn mane blog URL yg aku suka..hoho

Adilkan???

Untuk yg bertuah, Nanti bile my simple gift tu selamat sampai kepangkuan korang, jgn lupe update dgn aku ye..Mane la tau kot2 ade yg x sampai2 plk...Kesian winner aku..hoho..

Aku sengaja blur kan gift tu sebab mmg nak kasik peserta bertuah tertunggu2..haha..

Hint yg aku boleh bagi, gift tu simple je..Tp boleh la untuk letak ape2 brng yg comel2..hoho..


Harap2 winner sudi la terima my simple gift tu nnt ye..huhu



In Shaa Allah, kalau sempat, by today I will start follow mane2 peserta yg join my segmen.
In Shaa Allah, by next week kalau sem[at aku kan  buat review blog 15 peserta bertuah tu ye...huhu

End

3 comments:

Asha Lya said...

Lya baru smpt bw cne tahniah yg brtuah

Cik nadya said...

wahh. ok awak ;)

Unknown said...

Jgn lupa jalan2 kt blog AA yerk...hehe