Tuesday, November 11, 2014

Vivo Pizza - The Curve

As Salam

Hari ini dan semalam badan aku still rase shaking-shaking walaupun x berapa ketara..Tapi risau tu tetap ade.. Cerita itu nanti aku story ye...The truth is still samar2..huhu

Just nak cite, hari tu g the curve sebab konon2 nak amik angin malam..Bila angin dah masuk perut harus la kelaparan kan?kiki

So, kiteorg try la makan dekat sini : VIVO PIZZA - The Curve
Bawak che mek g tgk air dulu...
( Macam kan x pernah tgk..haha) 
Moh kite tgk menu yang ada.... 
Salah satu menu yg kami order... 
Choco Brownie Mallows 
Mashroom soup with crunchy garlic bread.. 
Italian Deluxe...
Jom makan!!!!
Sedap jgk pizza ni..nipis tapi x garing sangat..huhu
Rege pun xde la mahal sangat...
Service die pun ok..huhu



So x mustahil utk aku dtg sini lagi kot..kiki



Korang dh try??



End

4 comments:

Ainim Rashihah said...

teringin nak cuba tapi belum ada kesempatan

Cik nadya said...

fuhhh.. tgok air je da mgancam... fuhhh terliuqq dibuatnyaaa :)

Asha Lya said...

Uishhh nmpk sdp sgt ni

Mar Mansor said...

pernah sekali je masuk..tapi servis agak lamabt masa saya masuk..maybe staff baru kot..saya suka domino