Friday, May 15, 2015

Teacher's Day Gift Idea - Settled!

As Salam

Alhamdulillah, settled jgk aku & Hata mnyiapkn hadiah utk this saturday teacher's day...

Lps amik che mek terus ke Salayang Mall..Memula masuk Romantika..takde yg berkenan plk.. Then masuk Parkson..Alhamdulillah jumpe...Siap che mek CUKAI 1 brng yg sama lagi..kiki

Smp rumah, lepas dinner dh pkol 10pm..
Siap2kn ape yg patut, terus aku ajak Hata mngadap brng2 ni utk wrap..kiki
Pkol 12tghmlm baru settled semua sbb BANYAKKKK IKLAN dari che mek..kiki
Meriah tak wrapping kaler che mek utk teacher???kiki
Kertas yg tepek dkt wrapping tu aku mintak Hata print...huhu
Ape isi didalam???
Jeng...
Jeng...
Jeng...
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

Hiiiii......
Ini lah dia.....

Semoga teacher2 terus bersemangat utk menerangi anak didiknya...Ceewahhhhhh!!!..
Dalam balang tu aku letak biskut ,jelly & candy jer...
Bersemangat aku beli GOLD Marker pen semata2 nk tulis Happy Tearcher's Day - From Qaisara..huhu
Currently ade 4 org teacher..So each of them akan dpt brng yg sama cuma warna yg berbeza...
Kebetulan sgt table lamp tu ade 4 kaler yg sama dgn balang yg aku dh siap beli dkt Daiso...So bolehla MIX & MATCH kan dieorg...hihi


Ok la kan?
Janji ikhlas & buat semampunya...
Jgn berlebih2 & jgn la budget sgt...
Hargailah guru2 yg mngajar kita juga anak kita...huhu




Alhamdulillah...Selesai sudah prkara yg satu ni...
Lega & Puas hati aku bile tgk muka teacher tersenyum smp ke telinga masa sambut hadiah ni pagi tadi..kiki







End

3 comments:

Mar Mansor said...

cutenye...kompem cikgu-cikgu yang menerimanya tersenyum lebar

Izzati Amira said...

comel2 hadiah yg mak qaisara ni buat ye..heheh

p/s: klik zurich sini

NAZLIANA SI CUTE said...

cantik la rajin mak dia hihiihh badjut mcm ni utk 4 org cikgu jer la..