Monday, September 14, 2015

Jerebu..

As Salam

Semenjak jerebu ni..nk kuar g jalan2 pun terbantut..nak g bawak anak2 gi mana2 pun kena cari yg dlm bangunan..kite yg dewasa ni pun berisiko..inikan plk kanak2..ni che mek hidung asyik berair je...x larat rasanya nk bg mkn ubat..hari ni x g school sbb smlm che mek demam..mujur la x beronar..kalo tidak hangit aku nk mnjaga 2 org..si adil bile dh direct BF mmg akan melekap almost sejam...sedap sgt bau ibu...haha

Skrg bacaan IPU dkt KL 155...tapi td Hata send gmbr dr w/station die..mmg nmpk kabus yg tebal...

Semalam g baby EXPO dkt Mid Valley pun sekejab sgt...smp pkol 10am..membeli 4 brng..stock pampers adik..susu aku..nursing pad dgn che mek punya hipset..then g AEON Big mncari storage box...rumah ni kena house keeping semula..huhu..then blk rumah..smp rumah pkol 1pm..Mase dlm kete che mek ckp sakit kepala..aku syak die x cukup tidur or sbb x breakfast.Smp dkt parking..laju je kami ke lift..risau tgk jerebu...udah rase mcm dkt cameron..huhu
Belanja gambo sikit..huhu

Igt lagi tahun 2004 or 2005..Jerebu kuat sgt smp gov isytiharkan Darurat..terus kolej aku (kolej PTPL) percepatkan cuti sem..pdhal ade 1 paper lg yg belum dijawab..maksudnya cuti sem yg kena study..haha..ptgnya..esoknya terus aku blk kg..tp time tu mmg teruk pun jerebunya..mata aku mcm pedih..tekak pedih...

Harap2 jerebu ni cepat pergi..
Gov dh bg amaran xbleh ada activity luar yg boleh dilakukan oleh pihak skolah buat masa skrg..



End

0 comments: