Saturday, October 17, 2015

1st day after 3.5months

As Salam..

Khamis (15/10/15) adalah hari pertama aku masuk kerjs semula slps 3.5 bulan berpantang + berholiday mnjaga Ammar...Alhamdulillah ingatan pada tugasan masih belum begitu brkarat walaupun masih kena rujuk kitab...haha

Tkejut tgk email :

Alhamdulillah 2 jenis report yg ada beberapa pecahan berjaya disiapkan..huhu

TAPI!!!!
Malang tak berbau harum atau tidak.....
Khamis mlm jumaat...start pkol 10pm aku mula rase x sedap perut..asyik check in check out toilet...smp ke subuh jgk la...sudahnya TERPAKSA amik MC..x sanggup aku menahan kalo "dia" nk keluar time dlm lrt..dh la kadang2 toilet dkt lrt tu sokmo xde air...x sanggup plk rasenye..haha

Risau plk nk mkn ubat mlm tu sbb kalo mlm aku mmg fully direct BF Ammar...Kesian plk kalo x dpt bg..aku xmo biasekn sgt bg susu Formula...kalo betul2 emergancy baru bg...

Alhamdulillah semangat kerja masih ada..kalo semangat tu merundum nnt mmg kena cari customer amik upah mnjahit la plk..huhu

Doakan angan2 aku nk jadi full time house wife jadi kenyataan ye kawan2.....



End

1 comments:

Asha Lya said...

Klau Lya kmlsan melanda klau da lma brcuti hhehe..insyallah msti sis blh jdibfull housewife satu ari nnt