Friday, October 23, 2015

2nd Pregnancy Journey : 4D Scan - Klinik Adilla - Jalan Long Yunus

As Salam
08-05-15

Alhamdulillah, angan-angan nk buat 4D Scan akhirnya berjaya..huhu

Aku pergi yg dekat KB memandangkan yg dekat KL semua kena book lama..huhu

So, masa kol Klinik Adilla, dah fully booked, so amik on the next day pkol 4.30pm..
Alhamdulillah, Doktor & Staff recep friendly sgt..So xde rase malu la kalo nk bertanya lebih..kiki
Image adik at 31weeks & 4 days..
Alhamdulillah cukup sifat, sihat tulang belakang, usus & bibir..This time adik tidur rasenye..jenuh doktor kejut..Gerak kejab2 je..Usus plk asyik la duk berlegar2 dekat bahagian depan muka..So agak mncabar sikit doktor nk amik angle...huhu.. This time berat adik dah 1.75kg..No wonder la aku berjalan makin mnyiput..haha..

So far aku puas hati dgn result yg aku dpt...X sangka dpt tahu jgk akhirnya JANTINA adik..kiki..

Klinik ni mmg RECOMMENDED by aku sndiri..huhu

Chrg utk 4D scan RM100..akan dpt 1 CD, 2 keping gambar 2D & Detail.
Kalo nk g klinik tu, better kol dulu utk tny kekosongan..Lokasinya disini... : 
http://klinikadilla.wix.com/klinikadillakb#!lokasi/cife 

Bila tunjuk gambar ni pada che mek..Dan dan je che mek cakap " Macam muka Qaisara"..huhu

Ikutla Qaisara..Janji nnt adik dah keluar korang berbaik..huhu

Bila dah dapt tahu JANTINA si adik, MISI mncari nama dipergiatkan utk SATU JANTINA jer...x payah nk cari 2 nama utk 2 jantina dah...huhu





Syukur Alhamdulillah so far adik sihat..harap2 bile dh lahir nnt pun sihat jgk...huhu


#throwback
End

0 comments: