Friday, October 23, 2015

2nd Pregnancy Journey : Aktifnya Didalam

As Salam
16042015

Semalam, 150415, aku TERPAKSA MC lagi bile kaki CRAMPED & Sakit belakang yang MENYENGAT...

Just duduk rumah je...Tggu Hata blk keje baru boleh g klinik..Kebetulan plk smlm MRR2 Jammed..Pkol 11pm baru smp klinik. Mujur la ade panel klinik yg 24hrs..Phewww...

Lately, si adik sgt active dkt dalam nih..kiki..

Kalo aku minum air sejuk, mcm berjoget2 dia..
Lepas aku makan, macam bersemangat bermain dkt dalam tu..haha

Semalam, sementara nk tggu doctor panggil, aktifnya..SubhanAllah.. Jelas betul bonjol2 tenggelam timbul perut aku..Teruja betul che mek pegang..Siap tarik tangan Hata suruh rasa jgk...kiki

Mujur la masa aku tgh sakit semalam si adik mcm faham...Duk diam2 je...Thanks adik..kiki

Sekarang ni mmg usia dia tgh active..Otot2 dh mula kuat..
Walaupun masih ada ruang, tapi rasenye mgkn makin sempit sikit..
Yang paling best, si adik suka je gerak2 dkt PUSAT aku...
Tiap kali gerak dkt situ...Mula la aku rase nk terkucil...kiki

Alhamdulillah...
Masih diberi peluang untuk merasa seorang lagi amanah Allah dalam rahim ini...

Alhamdulillah...
Persediaan kali ini rasenye lebih terancang & teratur..

Alhamdulillah..
Masih ada rezeki untuk menambah SAHAM AKHIRAT...



#throwback
End

0 comments: