Tuesday, October 20, 2015

2nd Pregnancy Journey : Borong Baju Baby

As Salam
16-03-15

Ahad (150315) Usia kandungan sudah 23 weeks. Dh rasa sgt kicking disini sana..huhu..Indah je rasa...huhu

Lately aku duk risau baju baby x cukup sebab MAJORITY baju che mek yg lama dh x boleh pakai. BERKARAT. Aku pun x sure kenapa jadi gitu. Mgknkah sebab dh 4years++ aku simpan or bag tu mmg x sesuai utk simpan baju lama2..huhu

Dalam aku duk mngadu pada Hata ttg itu, kebetulan SOGO ade buat SALE baju baby brand PUREEN hanya RM6 sepasang..Korang boleh bayangkan x betapa rambang matanya aku time tu???

Cepat2 suruh Hata bwk che mek g tgk bunkers sambil aku memilih baju baby..huhu

So smlm, hasil kautan dapat 17 pasang dgn hanya bayar rm100..Korang boleh imaging x???hihi


Ok..Now part baju dh x payah pening fikir...
Skrg pening fikir nk pilih breast pump je..Nk mncari yg berbaloi tp x mahal..boleh?huhu



#throwback
End

0 comments: