Tuesday, October 06, 2015

Hari Pertama di Taska

As Salam

Memandangkn next week aku dh start kerja..makanya this week aku TERPAKSA slow2 latih Ammar utk ke taska...Semalam pagi aku follow Hata g keje..Kami htr che mek dan Ammar...Aduhhhh...sebak weh..sebak...sama sebaknya masa aku htr che mek 5 tahun lepas..lagi kecik dr usia Ammar kami dh TERPAKSA hantar..

Lps htr anak2, smp je dkt lrt..aku dan Hata saparate..Hata naik LRT dulu sbb dh lmbt..aku plk g topup and terus g cafe opis kejab utk passed brng..then ke ASNB utk beberapa urusan..settled dkt situ..aku merayau plk ke klcc..masuk kinokuniya..melekat bwk blk 10 buku bacaan suku kata utk che mek..

Ting tong ting tong sensorang...pkol 6.30pm jmp Hata dkt LRT Sri Rampai..berjalan beriringan ke kete..haha..

Mase amik Ammar...he just silent...Alhamdulillah xde nmpk bdn kena bedung dgn napkin..xde nmpk blleher baju kotor dgn muak or muntah susu..wangi bau minyak telon baby je...

Dlm kete Ammar senyap..JELAS nampak mcm penat or muka xde perasaan..sayu hati aku tgk...mase tggu Hata and che mek g beli KFC...Baru la Ammar nk bergelak ketawa dgn aku..mood dh dtg and rajuk dh hilang agaknya...smp rumah..sekejab je dapat main2..borak2 dgn Ammar...Sebab lps tu Ammar tidur mcm kepenatan..

Ya Allah...Singkat sgt masa brsama Ammar..Sama mcm dgn che mek dulu...Aku hari2 berdoa moga Allah bukak jalan rezeki yg membolehkan aku melihat Ammar dan che mek membesar depan mata setiap hari..

Bile che mek dh sekolah rendah nnt..biar aku yg amik htr...biar aku yg uruskan semuanya..bkn pengasuh..amin


Semoga Allah swt makbulkan doa aku...Amin



End

0 comments: