Wednesday, March 02, 2016

Bila Sel Otak Mula Tak Berhubung...

As Salam

Haihhhh..semenjak 3 bulan setengah x bekerja yg lalu, aku rasa mcm agak LEMBS sikit lahhh..haha..

Sebabnyer tetibe aku rase mcm bile time mengira tu dh x bleh nk congak2 dah..kalo sebelum ni congak2 je dh dpt jawapan..skrg MESTI kena mintak tolong mr.calculator jgk..huhu..Nampak sgt byk urat2 aku putus time berusaha KERAS nk keluarkan Ammar..Haha

Actually mgkn bg setengah org product ni hanya untuk kulit & good digest..Tapi pada aku product ni bukan untuk 2 perkara itu je...Ia juga mengaktifkan sel2 otak aku untuk terus berhubung secara aktifnya..huhu

Inilah dia...
Brands Inner Shine

Dulu b4 kawin aku minum ini 2 kali sehari...
Lepas kawin pun same..
Lepas ade che mek 3 hari sekali..
Lepas blk kelate stop..huhu

Now baru nk mula secara consistence semula...
Harap2 aku terus Istiqomah...huhu

Aku x tipu tau..
Mase aku minum secara consistence dulu, aku cepat je dpt solve SIMPLE MATHS problem..
Sekarang mcm LEMBS sikit..huhu

Harap2 usaha aku diberkati & diperkenankan..Amin





Psss..Nampak laptop dkt background pic ni??hihi
Aku dpt laptop dr opis..PC yg aku pakai dah wassalam..huhu
End

0 comments: