Friday, March 18, 2016

Handbag @ Nile.com.my

As Salam

Dah lama x shopping ONLINE..haha
Shopping brng sendiri ye...Huhu

Last week sesaje je plan mncari handbag utk aku buat lucky draw utk 1 event nnt...
Event ape? Biarlah RAHSIA jugak buat masa ni..Ada umur panjang kite cite ye...huhu

Brng dlm nile.com.my ni xde la mahal sgt..Semuanya aku rasa mampu milik...

2 bag yg simple berjaya dibeli...huhu
Gambar ni jgk aku updkt dlm group family...Ade yg berkenan...huhu
Sape yg bertuah nnt  In Shaa Allah dpt..Aku sndiri pun berkenan jgk nih...hihi

Shopping bukan sebarang shopping ye...Nile.com.my ni jgk ade point collection setiap kali orang membeli..

RM1.00 = 1 point.
1 Point = RM0.01

Lagi byk korang membeli..Lg bertambah point..Lagi besar la jumlah yg di-convert-kan kepada RM..

Skrg dh byk w/site yg jual brng murah2..Cuma kena pandai memilih & meneliti kualiti product tu...

Skrg aku tgh tggu brng dr LAZADA...Ini brng share dgn my bos..Dlm tu ade jgk brng utk lucky draw & utk Ammar..huhu




Sejak2 gawat ni mmg mncari brng yg SALE & Budget je..huhu




End

0 comments: