Monday, March 14, 2016

TGV Cinema One Utama - Family Friendly : Boboiboy The Movie

As Salam

Hari Jumaat Hata btau dh beli tiket utk cerita boboiboy yg boleh hangkut anak kecik..Aku ok je sebab FIKIR Hata just beli tiket utk diri sndiri & che mek..Sekali tgkkk..
2 Dewasa
1 Kanak-Kanak..
Aku dah mcm..Ehhhhhh..
Ammar nk letak mane???Hahaha..
Tawakal aje la... 

Ahad tu..Movie start pkol 11.30..Kami masuk panggung pukol 11.40..Mujur x start lg...Memula masuk tu mmg agak kecoh dgr suara anak2 & parent..huhu..
Hata pilih seat tepi yg dekat dgn PINTU..So that senang kalo memerlukan aku keluar masuk panggung...huhu..

Berbaris je stroller disepanjang tangga panggung..Huhu.. 
Diapers changer bed.
Kalau setakat nk tukar pamper / yg lite2..Boleh terus tukar dkt dlm panggung je sebab 2 katil tu dh tersedia...Senang aje kan? Baby poo poo pun x payah nk tinggal panggung..BABY ye..Kalo dh beso che mek tu HARUS la ke toilet..wakaka 
Aku pilih seat tepi sekali...Senang..Tp still boleh tgk cite dgn jelas..huhu..
Ammar utk 15 mint pertama je mcm terpegun tgk TV BESAR SGT...
Lepas tu die dh start memanjat badan aku menjenguk jiran belakang..
Lepas tu..Agaknya jiran tu bg respon..Siap keluar suara garaunya pulak...
Lepas tu start la anak jiran ni ...Bersuara jgk...Alih2 si ayahnya duduk dkt tangga je..huhu 
15 minit sebelum habis cite Ammar dh surrender & Zzzzzzz...huhu
Gambar hari khamis..
G survey tmpt & tny ttg bilik panggung..
Nmpk tak perbezaan yg ada pada Ammar??haha

So far pada aku cite Boboiboy ni OK..Best pun best part die kuarkan kuasa yg baru..

Part panggung jgk OK..Selesa & tak risau jiran sebelah menyebelah..Depan / belakang nk berdehem tegur anak kite bising..haha..

Sesapa yg nk pegi boleh la...
Jangan risau...Lampu wayang x tutup..
Walau terang malap2 still boleh tgk cite dgn jelas..
Syarat nk beli tiket ni WAJIB ade 1 trnasaction pembelian tiket utk kanak-kanak..Kalo x ..tak merasa la kome..huhu







End

0 comments: