Friday, May 13, 2016

Add ON Hadiah Hari Guru..

As Salam

Haih....As I said..Selagi x smp 17hb..Selagi itu la aku akan memenuhkn entry blog dgn update2 ttg hadiah hari guru...kiki..jgn bosan ye kawan2...

Baru kejab td ade 1 of parent dkt school Qaisara brtnykn total teacher dkt school sebab mmg aku ade nmpk muka baru dkt sana..Che mek pun selalu cerita ttg teacher itu..Teacher ... baik..Teacher....ajar Qaisara itu...teacher ..... ajar Qaisara ini...Bla..Bla..Bla...

Memandangkan aku yg OVER EXCITED ni dh beli awal2 (sebelum idea teahers day ni keluar) lagi hadiah utk hari guru..Makanya mmg kena ADD ON la hadiah tu..Aku beli utk 5 org je..Bila dh katenya ade penambahan, nampaknya aku kena lagi cari lg hadiah yg sama dgn cikgu lain2..Walaupun cikgu tu hanyalah cikgu praktikal...Takpe lah..Janji che mek boleh belajar & igt ape yg teacher tu ajar..

Misi hari ini adalah add on hadiah...kiki

Salah satu hadiah yg pasti adalah set ini:
Star bowl set dgn Glitter Shawl..

Akan ade lg brng lain yg akan aku add on..Dh settle semua, nnt aku update sini...
Aku harap2 dgn pemberian yg x seberapa ni, teacher2 akan terus bersemangat mengajar anak2 aku..huhu





End

0 comments: