Friday, June 24, 2016

Kisah Ammar : Demam & Songkok

As Salam

Hari Selasa aku amik EL sebab time lepas sahur badan Ammar panas & start merengek..
Aku xmo amik risiko bwk g school..So kite jaga sendiri..

Pepagi aku dh mandikan Ammar dgn air suam lemon (LEMON BATH)..Lepas tu bagi Ammar minum air as much as he can..Biar kencing byk..Aku x kisah tukar pampers byk kali..Bagi makan bubur nasi mcm biase..

Lepas tu pkol 12tghari mandikan lagi..Kali ni aku pekak kan aje telinga bila Ammar merengek sebab sejuk..Janji MANDI..Lepas tu pkol 4-5pm gitu aku mandikn sekali lagi..bg minum air lagi..Bagi makan lg...Lepas tu Alhamdulillah dh dpt rasa panas badan Ammar dh kurang..

Hari Rabu sebelum blk rumah, aku ajak Hata g SALE BINTANG FASHION dkt area rumah..Ok la SALE dieorg...Baju kurung ade yg rege RM10 SEPASANG...huhu..

Lepas tu Hata sengaja je letak songkok dkt kepala Ammar..TAPI..time nk bukak dh Ammar x bagi..Nak pakai lagi..So kena la beli...
Ammar & Songkok Raya..

Muka serius je bile ajak selfie..huhu
Ok la..Dah dpt songkok raya utk Ammar..huhu
Feeling nk beraya dgn anak perempuan sgt berbeza dgn beraya bila ada anak lelaki...huhu
Alhamdulillah dgn perasaan ini..
Utk che mek aku excited sgt nk jahit sendiri je baju rayanya..
Utk Ammar excited sgt aku dgn kurta & jubah anak lelaki..huhu


Korang dh siap raya punya preparation?





End

1 comments:

Mar Mansor said...

ala dia taknak senyum pulak..