Monday, November 14, 2016

The Saujana Hotel KL

As Salam..

Sabtu, dalam badan baru nk kebah, Hata tetap bwk kami g wedding bosnya dkt The Saujana Hotel..Hotel ni dkt area Citta Mall...Alhamdulillah x susah cari hotel ni dgn bantuan waze..hoho

Waktu kami smp, memasing tgh tggu mempelai datang..Layan sekeping gambo dkt photo booth then masuk ke ballroom ikut nombor meja yg dh ditetapkan..

Dalam setengah jam gitu, mempelai pun datang..
Selamat Pengantin Baru Datin Norliza..
Event ni dikhabarkan kena pakai formal..Samada baju melayu 1 set atau baju Batik..Hata xde baju batik..Makanya aku suruh je Hata pakai baju melayu & samping...huhu 
Awe ni aktif sgt time event..mmg x duduk diam..So kami makan la bergilir2..Xpela..Janji memasing pun kenyang..

Memula kami di serve dgn chicken soup..lepas tu baru nasi..Lauk kesukaan aku adalah buttermilk prawn..Besar2 kot udang die...Kebetulan pulak meja kami hanya ada 6 org je..So mmg buat mcm meja sendiri la..Lepas mkn nasi, dapat pudding..Lepas tu dpt minum coffee & tea..haha..
Pudding
Sedap pudding ni..
Tapi che mek x pandai makan..
Dihancur2knnya igt ice cream..Adehh..huhu

Alhamdulillah..Smp rumah pkol 3.30pm...Lepas selesai semua, kite harus la bawak anak2 Zzzzz....Malamnya kami masak simple je..

Ahad, pagi kami breakfast dkt rumah..Lunch Hata ajak mkn dkt Che Mat Delight..This time Ammar & Aku dah start berlawan batuk..Badan Ammar pulak start panas..Aku syak kami berjangkit dgn Hata..Terus je blk dr lunch aku buat lemon bath & bg minum air ZamZam..

Malamnya pulak aku dah start rase sengal2 sendi,batuk & sakit kepala yg amat sangat...So terpaksa la tido asing dgn anak2..Minum air soluber 2 biji..Pakai baju sejuk, tido x berkipas...

Pagi tadi bangun rase dh kebah sikit..Tapi batuk & sakit kepala still ada...
Che mek pun badanny panas jgk...Hmmm...Skrg dh complete 1 rumah demam & Batuk,..
Harap2 cepat la sihatnya kami ni...huhu





End

1 comments:

Cik Itah said...

wow..puding tu nampak sedap la..

ps lawa pelamin