Thursday, December 01, 2016

AVON : Jualan GEGAR Akhir Tahun

As Salam

Dari last 2 weeks kot dapat leaflet AVON inform ade mega sale start dr 1 Dis - 31 Dis..
Terus je bersemangat aku nk memborong sebab mmg aim brng2 ni..Dedulu x beli lagi sbb rege xde promosi..kiki

So, hari ni, pkol 12 sharp kuar opis g serbu AVON..
Mase otw tu aku berjalan biase je meredah hujan yg renyai2 but still kena guna payung..
Mase berjalan menuruni escalator,tetibe kasut aku licin dan aku menggelongsor jatuh 3-4 anak tangga escalator tu..Adehhh..Uncle sebelah dh tanya..." Are u ok?"..Aku mampu sengih je..Mujur la xde yg terseliuh...kiki

Ade brader depan aku pulak dah depa sebelah tangan nk tahan kalo2 aku menggelongsor lebih anak tangga..huhu

Adehh..sakit sikit punggung...Betis pun rase pedih sikit..
Smp je opis, terus tgk betis..Udah ade 2 garis sbb kena gigi hujung escalator...Adehhh..kiki
Alhamdulillah xde ape2 yg serius...Kalo x...Mmg aku duduk aje la dkt LRT tu tggu bos aku yg tggu aku dkt AVON tu smp..huhu

Ok..Tutup cite aku jatuh...Back to the point...
Aku beli ini :
Easi Twist 1.8L (5pcs) & Lovely Spiral Straw Cup (2 pcs)

Teringin jugak dgn promo ini...Tapi kena fikir dulu..hoho


Banyak aku belikan???
Sampaikan akak tu tny aku nk buat ape...
Dia assume aku nk buat hadiah..hoho
Kalo buat hadiah GIVEAWAY pun ok jugak ni kan??hoho
Aku mmg ade plan nk buat GA lagi...
Tapi x sure lg bile & kali ni plan nk cari sponsor..
Agak2 ade x blogger2 yg sudi nk join jadi sponsor..hoho



Alhamdulillah...
Barang yg aku order dr lazada dah smp..
Tggl 1 je lg belum smp..huhu





End

1 comments:

Cik Itah said...

ingat avon jual produk make up ja hehhe..
nasib baik jatuh 3 4 anak tangga je huhu