Tuesday, December 27, 2016

Exchange Gift 2016

As Salam

Tamat dah segala cerita ceritera aku ttg exchange gift...
Alhamdulillah, jumaat lepas, semuanya berjalan dgn lancar...huhu
Aku cite semua dlm entry ini ye..xde entry part 1 or part 2 or other part...huhu

Moh layan gambo..

Disebabkn aku adalah insan terawal yg smp opis, so aku siap2kn dulu kordial utk minum..Our Big Big Bos request utk buat air sndiri instant of beli air kotak or air botol...

So aku dgn rajinnya buat air punch fruit..betul ke eja??huhu
Pkol 11am kami g amik ais yg di-order dr cafe opis and start potong buah.. (tembikai, orange & Apple)..
Himpunan Exchange Gift...
Selfie welfie tu WAJIB..huhu
Little door gift with draw envolope..
This time kami cabut huruf...
Pilih la sampul pilihan..huhu 
Gingerbread man biscuit & Stick mint candy
- Di sponsor oleh 1 of our opismate...
Menu kami that day..
Nasi beriyani... 
Kurma kambing tu sedap sgt...
Aku makan smp 2 round..hoho 
My 1st round meal...huhu 
Tetibe perasan corak baju kami seakan-akan sama....kiki

Lepas makan, big bis bos bagi ucapan dgn sikit cerita company progress..Bla..Bla..Bla..Bla...
Then baru lah sesi draw envolope.... 
Our Opismate... 
Aku draw dapat huruf W....
Maka bila bukak, dpt la ini : 
Decoration lamp...huhu
Bertambah lagi koleksi lampu cheq...kiki

Hari ini adalah hari exchange gift utk group kami pulak..Walaupun yg dapat join hanya sejemput..Tapi kami kumpulkn jgk..kiki

Lunch dkt Bonjour The Intermark...
Aku amik set lunch ini :
Chicken Chop... 
KAMI dan Hadiah2nya...huhu

Aku sponsor 1 round lucky draw...My bos pun sponsor 1 round lucky draw...Means, semua akan bawak blk 3 hadiah termasuk hadiah exchange gift...huhu
Hasil Exchange gift...
Hasil lucky draw...Ade lg 1 set x sempat nk snap..
Bowl yg penutup orange tu ade yg sudi nk sponsor buat goodie bag..
Layankan aje..huhu

Alhamdulillah...
Puas hati dpt settlekan event ni...kiki
Walaupun kecik tapi tetap jgk meriah..huhu


Thank you pada yg sudi join & sudi sponsor..huhu



Next year kalo ade umur panjang & rezeki lebih boleh la buat lagi..huhu




End