Monday, December 19, 2016

Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur

As Salam

Sabtu lepas Hata bawak aku & anak2 g makan angin KL..Hahaha
Kemain semangat book bilik dkt Seri Pacific Hotel KL semata2 nk bg anak2 mandi kolam..

Pkol 12tghari kuar rumah, 12.30 dh smp hotel tp HARUS la bilik x ready lg kan?
So kami jalan2 dulu dlm Sunway Putra Mall..Pkol 2pm check in & bawak anak2 g mandi...Pkol 5.30pm kuar dr hotel follow Hata utk Star Wars Fan Club event..Cite event aku story dkt entry lain ek?hoho..

Moh layan bilik..
View dr bilik kami...
Level 20..
Masuk2 bilik nama ini..hoho
Wajah gumbira anak2...huhu
Meja kerja..
Kami kerjakan dgn letak barang2 je..huhu

Memula masuk aku mencari2 jgk mane tmpt masak air & gosok baju...haha...
Harus la mencari..Udah la aku x bawak flusk air utk susu Ammar..kiki
Rupa2nya tersorok dibalik pintu...
Mini Bar..
Ironing..
Tempat gantung baju & bilik air pun not bad...
Sink..
Duk dluar bilik air...
Main bathroom...
2nd bathroom
Bile tengok design bilik air ni...Tetibe berangan kalo ade rumah sendiri nnt, aku nk design gini...huhu

Pkol 11am kami dh check out sbb nk bwk che mek layan comic fiesta..Duk luar je pun..Saje melayan che mek tgk org2 yg bercostume...

Last2 jmp kawan Hata yg pakai costume ini :

Lepas jalan2 kami terus g mkn dkt MZ & blk rumah...
Penat jgk brjalan..hoho







End

1 comments:

Reen said...

Selesakan hotelnya.. Cuma internet lambat sikit. Makanan waktu breakfast pun meriah.

In sya Allah ada rezeki nak g sana lagi..

http://www.reenri.com